?

Log in

No account? Create an account
What I've Said Those Close to Me Pick a Day, Any Day All About Me QaF Vault - great fanfic! In Days of Yore In Days of Yore On to the Future On to the Future
The SO just staggered out of bed, went to the back porch, and shut… - Happy's Obsession
or what I do between bouts of Real Life
qafhappy
qafhappy
The SO just staggered out of bed, went to the back porch, and shut off the sprinklers.  Then he did the same for the front.

I watched from the couch, distracted from the TV.

I heard the neighbor (female) talking to him out front.  The one I've never met, but he spoke to once, about a year ago.  They exchanged a few sentences.  He came back in.

I was dying with laughter.

Did I mention... he was naked?
7 Voices or Sing to Me
Comments
gh_lover From: gh_lover Date: July 3rd, 2008 06:41 am (UTC) (Link)
oh ur night can't get any better i assume cuz yes man walking outside naked while people around SOOO funny!
hsifeng From: hsifeng Date: July 3rd, 2008 02:31 pm (UTC) (Link)
*snort*

I keep waiting for the neighbors to comments on the nekkid dashes I make through the rooms in the house without curtains as I get ready in the AM.

They haven't yet...but they may have set up cameras....

*chuckle*

Sleep deprivation is a bitch...*grin*
queenydiva From: queenydiva Date: July 3rd, 2008 04:18 pm (UTC) (Link)
Ahahahahahahahaha! OMG, what did he say when he realized what he'd done?! *rofl*
qafhappy From: qafhappy Date: July 4th, 2008 03:55 am (UTC) (Link)
When I asked, choking it out through the tears, he said, "It was the neighbor."

"Did she see you?"

"I don't know... I was crouched down on the steps, next to the bush (1 of the 2 box hedges that border our door, extending out about... 3 feet?). She said she was watching the thunderstorm."

And off to bed he went (again).

Today, he says he thinks she must not have known, because 1) she talked to him, and 2) she didn't stop and gasp, or gasp at any time. So, according to him, she must not have seen him.
pbanda From: pbanda Date: July 3rd, 2008 05:51 pm (UTC) (Link)
OMG LOL!! What did the neighbor say to him?
qafhappy From: qafhappy Date: July 4th, 2008 04:06 am (UTC) (Link)
"Hey, neighbor!" (just upbeat, no special inflection)

*** rest of conversation not heard fully, but essentially***

She greeted him, he acknowledged it. She said she was outside watching the thunder & lightning, he make affirmative noises. He said goodbye, and came inside.

****

He thinks he wasn't noticed as naked because 1) she said something (but not about that), and 2) she didn't gasp (in recognition) along the way.

But maybe she was just cool, figuring if he was, so she would be...
pbanda From: pbanda Date: July 4th, 2008 08:04 pm (UTC) (Link)
LMAO. I dunno how she could not notice, so she must've just been very cool.
7 Voices or Sing to Me